top of page
Featured Posts

Jaaroverzicht 2016

Ik ben mijn vorige blog geëindigd dat de volgende zou gaan over het jaaroverzicht 2016, dus dan komt er ook een jaaroverzicht 2016. Nu zou ik hier kunnen neerzetten dat ik een record aan trainingsuren (625 uren) in één jaar, een record aan kilometers (14089,9 km; waarvan 13834,2 km op de fiets en de rest hardlopen) in één jaar gemaakt hebt en mijn langste fietstocht ooit (326,5 km in 10uur53min31sec) gereden heb, maar dat zou zo standaard zijn en zooo 2016 ;-).

Veel leuker is het om in mijn jaaroverzicht te zetten dat:

  • ik een geslaagde carrière switch gemaakt heb naar docent scheikunde/NLT. En het bevalt zowel bij werknemer als bij werkgever zo goed, dat ik er nog wel een tijdje rondloop. Ik geloof zelfs dat de meeste leerlingen daar ook blij mee zijn;

  • Esther en ik nogmaals hebben bewezen echt niet tegen alcohol te kunnen tijdens een zeer gezellige high wine in Den Haag;

  • Esther en ik ons eerste gezamenlijke huis gekocht hebben, op 18 maart de sleutel ontvangen hebben en daar nu met heel veel plezier wonen. En Fenna is natuurlijk meeverhuisd en haar bevalt het ook wel geloof ik. Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen om een vogel te vangen op het balkon (minder leuk nieuws, maar wel knap en de vogel heeft het overleefd);

  • Een weekje Mallorca mij het plezier in fietsen heeft teruggegeven, resulterend in de records uit de introductie;

  • mij totaal niet verveeld heb tijdens de zomervakantie, maar de laatste klusdingen in het huis gedaan heb en lekker veel wedstrijden gereden heb;

  • Ik een nieuwe fiets heb gekocht, want het aantal fietsen die je bezit is n+1, oftewel je hebt er altijd eentje te weinig;

  • we onze eerste niet-IKEA bank hebben aangeschaft en daar heel blij mee zijn;

  • ik een jaar getrouwd ben en we dat uitgebreid gevierd hebben in een luxe en relaxte omgeving;

  • ik eindelijk een ticket naar Amerika gekocht heb om bij Marjoke op bezoek te gaan. Indianapolis, here I come (ok, nog even wachten tot april...);

  • met veel plezier uitkijk naar 2017 en al het moois dat daar gaat gebeuren. In ieder geval een stuk rustiger zonder carrière switch, geplande trouwerij en het kopen van een huis.

Tot de volgende blog weer!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page